Alapjárat - autós blog

Így szólt BMW formatervezési főnöke: „Maradnak a nagy vesék!”

2021. február 03. 14:17 - alapjarat

A BMW továbbra is kitart a jelenlegi tervezési irányzata mellett, a cég nem akar lemondani a merész és igencsak megosztó elképzeléseiről, melyek összekapcsolódtak az új modellekkel. A bajorok annak ellenére sem hátrálnak meg, hogy gyakran brutális kritikák kereszttüzébe kerülnek, mondta a vállalat tervezési vezetője az Auto Express lapnak. Ez azt jelenti, hogy az új BMW-ken megmaradnak a bazi nagy vesék.

uj_4-es_bmw.jpg

Az új 4-es BMW Coupé fogadtatása eléggé negatív volt, sokakból heves indulatokat váltott ki a nagyméretű hűtőrács. A Coupé új, ellentmondásos dizájnkoncepciója azóta is szóbeszéd tárgya az autókedvelők körében, az elmondható, hogy a többség máig nem tudott megbarátkozni a nagy vesék látványával. A BMW formatervezési főnöke, Domagoj Dukec azt mondja, valamivel ki kell tűnni a többi autógyártó közül, hogy tovább tudják bővíteni a vásárlói körüket.

„Aki benne van ebben a bizniszben, az tudja, hogy el kell viselni a kritikát. Mindenkinek van véleménye a dologról, és ezek nem feltétlen egyeznek, hiszen mindenkinek más az ízlése. Ha olyan dolgot szeretnél létrehozni, ami valóban kiemelkedik az átlagból, akkor merésznek kell lenni. Nem leptek meg a dizájnnal kapcsolatos kritikák, és ezeket nem is hagyjuk figyelmen kívül, az építő jellegű megjegyzéseket figyelembe vesszük. A jelenlegi tervezési irányt azonban nem kívánjuk drasztikusan átalakítani. A BMW-re mi progresszív és úttörő márkaként tekintünk, amely sikeresen ötvözi a sportosságot és az eleganciát” – mondta Dukec.

osztott_kepen_egy_regi_es_uj_bmw_modell.jpg

A designrészleg másik prominens tagja, Adrian van Hooydonk is megosztotta gondolatait a nagy vesékkel kapcsolatban.

„Imádjuk a közösségi médiát, mert azon keresztül gyorsan eljuthatunk nagyon sok emberhez, de van egy hátulütője, a kommentelők néha igazán brutálisak tudnak lenni velünk. Igyekszünk helyén kezelni a szituációt, az építő jellegű megjegyzésekre nyilván odafigyelünk.”  

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alapjarat.blog.hu/api/trackback/id/tr2016414632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NL 2021.02.03. 20:39:58

Az én ízlésemnek ezek a nagy vesék túl otrombák, ocsmányak.

goes 2021.02.03. 20:51:52

Sosem lett volna szabad a cápa vonalról lejönni. Modernizálva ma is működhetne még mindig.

Denise Hogyisdugják 2021.02.04. 09:15:22

az új négyes kupé ronda és finom, belülről meg az eleje sem látszik. a garázsba - korábbi szokásommal ellentétben - immár orral állok, a hátulját még mindig szívesen megnézem. egyenes, de pocsék úton - elméletben, persze - olyan 160-170 környékén már úszik a fara, hatalmas csalódás.

Negrogo 2021.02.04. 09:56:09

Ez mind szep es jo csak hat ameddig a 90-es evek bmw-i 10-bol 9 embernek bejott addig a maiak, ahogy latom, globalis szinten is, mas kulfoldi forumokon, 10-bol 9-nek nagyon nem adja. Persze az is akkor volt 4 modell ma meg ~12?

Negrogo 2021.02.04. 13:54:24

@shitgun: Ember en tudom, hogy divat volt utobbi evekben a bmw fikazasa (egyfalyta proli, ossznepi kisebbseg komplexus kompenzalas) aminek a valosagalapja nulla... lasd bp-i autosokra feltoltott videok amibol 100-bol 3-4 bmw csak, illetve 25 pofatlanito video utan, ami mar elege reprezentativ, hiszen tobb mint 1 eve megy a sorozat. Szoval a bmw-vel valo szabalytalankodok a 15. helyre szorultak kb. 15! Top 3 audi, suzuki, opel. Az altalad emlitett " suttyó-proli-bűnözői-hirtelenlettvállalkozói célközönség" el arulom, skoda octavia, superb-re nyergelt. Ma mar nem bimmerel meg mercivel viszik a qurvakat se. Az az erzesem Te is leragadtal a 90-es evek kozepi magyar viszonyoknal amikor ez esetleg jellemzo volt... Persze az is tul volt tolva hisz eleg polgar pukkaszto volt latni az atlag magyarnak az 5-os, 7-es bmw-ket a polszkik, ladak, vareszok tengerebol.
süti beállítások módosítása